Az előző cikkünktől eltérően ezek a logók biztosan nem azért kerültek be a köztudatba, mert annyira jól sikerültek. Sajnos a készítők csak megkreálták a képi anyagot de utána nem néztek rá egy kicsit más szemmel is, ezért ezen logók komoly hátsó tartalommal jelentkeznek, amik értelemszerűen általában pornográf jellegűek. Természetesen mikor elkészítették ezeket a logókat eszük ágában sem volt a rossz irányba terelni a vizualitást, egyszerűen csak így sikerült, de lássuk hogyan is....
1. Kidsexchange
Attól függ hogyan tagoljuk...
2. Junior Jazz Dance Classes
Ha nem csak táncolókat nézünk hanem a kettőt egyben, akkor máris más a jelentése
3. HASC Center
Akkor most ki kinek a miét fogja?
4. World Combat Sambo Federation
Birkózás, de azért a legtöbb embernek nem feltételül az jut eszébe róla
5. Tonya Allen
A logó bizony szépre sikerült, csak a motívumok elhelyezése futott félre
6. idecim
A Field Center gyerekek védelmével foglalkozó egyesület logójában az "F" és a "C" elhelyezése problémás
7. Kostelické uzeniny
Egy sör márka logója, nyeli a kolbászt az ember
8. Arlington Pediatric Center
Egy gyermek központ logója, valahogy ezek a gyerekekkel kapcsolatos logók sorra balul sülnek el
9. Catwear
Nehé elhinni, hogy amit látunk az valóban az ami...
10. The Computer Doctors
A logóban elrejtett rajz nem feltételnül csak egérre hasonlít
11. A-Style
Magáért beszél a logó, csak a legtöbben ezt DogStyle-nak mondanák
12. Egy katolikus központ logója
Nem feltétlenül szeretnénk a közösségükhöz tartozni
13. China Restaurant
Erről a logóról sem egy étterem jut eszünkbe első látásra
14. Clinca Dental San Marcelino
Az ember szájába és egyéb testnyílásába tömködnek ezt-azt?
15. Kudawara Pharmacy
Az elgondolás nem is lenne rossz, de így elnézve nem tudjuk, hogy mit is gyógyítanak
16. Locum
Szinte biztos, hogy a cím elolvasása nélkül nem azt olvassuk ki, amit kéne
17. London 2012
Az olimpia 2012-es állomásának logóját 800 000 dollárért rajzolta Wolff Olins nevezhetjük nonfiguratívnak, de a Simpsons család mutatott rá elsőként, hogy ebben a logóban több van mint amennyit látunk.
18. Mont-Sat
Az igazi parabola szolgáltató, már rögtön a logójában mutatja nem csak hírek jönnek majd a műholdon
19. OGC
Egy kis elforgatással meglátjuk mivel is foglalkoznak a cégben egész nap
20. Pepsi
Amikor elkészült a logó senki nem gondolta, hogy ki lehet majd figurázni, de bizony ki lehet
Ennyi lett volna a válogatás így két nap alatt megismerkedhettünk a két logótervezési véglettel. A tanulság, hogy egy jól összerakott logót az elkészülés után nézzünk meg jól, hogy valóban vizuálisan azt sugallja-e, amit szeretnénk, hogy sugalljon.