Tisztelt Ügyfeleink!
A mai napon a totalstudio.hu domainhez kötött hitelesítő kulcsunkat megváltoztattuk, mely kihatással volt a levelezőszerver beállításaira.
Kiknek szól ez a hír?
- akik levelező klienseiket hitelesítéssel (STARTLS, SSL/TLS-en keresztül) használják
Miből vehetem észre, hogy a levelezőm nem működik?
- a levelező kliensek jelzik, hogy a hitelesítési kulcs megváltozott (Thunderbird, Outlook) esetlegesen a kliensek nem töltik le a leveleket (Android készülékek)
- nem tudnak levelet küldeni
Amennyiben azt véli felfedezni, hogy nem jönnek meg üzenetei, vagy nem tud küldeni kérjük, ellenőrizze a levelező beállításait és/vagy értesítse cége saját rendszergazdáját. Rendszergazdája a Total Studio segítsége nélkül is meg kell tudnia oldani a felmerülő problémát.
Megoldási javaslatok:
- az új hitelesítő tanúsítvány elfogadása
- kiszolgálók (kimenő és bejövő) átírása totalstudio.hu -ra a mail.totalstudio.hu -ról (jelszó újra megadást kérhet a kliens)
- hitelesített levelezés elhagyása (sos megoldás)
- amennyiben IMAP postafiókként van felvéve és nem sikerül az új tanúsítványt elfogadni, a postafiók újra felvétele (csak indokolt esetben!)
- Android készülékeken GMail kliensben mindenképp újra fel kell venni a fiókot, amennyiben hitelesítve szeretnék tovább használni a levelezésünket
Kérnénk, mivel a levelezők beállítása a saját rendszergazdák (vagy az egyéni felhasználók) feladata, így elsősorban az ő segítségüket vegyék igénybe, és a legvégső esetben forduljanak szakembereinkhez.
Megértésüket köszöjük.