Az árbevételének javát reklámokból szerző közösségi oldalra irányult az összes látogatás 8,9 százaléka az egész évben, míg a Google 7,2 százalékkal a második leglátogatottabb oldal lett. 2007-ben még a Myspace volt a leglátogatottabb, idén viszont csak a hetedik lett; 2008-at és 2009-et a Google vitte. Amennyiben azonban a Google teljes portfólióját, például a népszerű videómegosztó YouTube-ot is figyelembe vesszük, akkor továbbra is az övé az első hely a vizsgált időszakban 9,9 százalékkal.
Nem csoda tehát, hogy július óta közel 50 százalékkal, 42 milliárd dollárra nőtt a Facebook értéke; ezzel a legnépszerűbb közösségi oldal már jóval többet ér, mint a komolyabb árbevétellel és hosszú ideje tartó tőzsdei jelenléttel bíró Ebay vagy Yahoo. Hasonló módon nő töretlenül más népszerű webkettes, tőzsdei bevezetés előtt álló cégek, például a Twitter vagy a LinkedIn értéke. Elemzők szerint a befektetők hajlandóak prémiumot fizetni azokért a cégekért, amelyekben a hosszú távú fejlődés lehetőségét látják.
Ugyanakkor a Facebook, mivel egyelőre nem tőzsdei társaság, nem hozza nyilvánosságra pénzügyi adatait, így a másodlagos piaci bevásárlás elég nagy merészségre vall a befektetők részéről. Az intenzív kereskedés a vállalat belső részvényeivel már felkeltette az amerikai tőzsdefelügyelet (SEC) figyelmét is, amely az év utolsó napjaiban bejelentette, vizsgálatot kezdeményez az ügyben.